- Annons -

Ett nytt, rykande färskt nummer av Villalivet finns ute nu!

Missa inte nya numret av Villalivet, fullspäckat med spännande innehåll där du hittar massor av tips och inspiration för vårens projekt och drömmar. Vi har bland annat en intervju med designduon Färg & Blanche som blev årets designer på Elle-galan för sitt nytänkande.

Ta också del av våra relevanta kunders marknadsföring & kampanjer. En härlig mix av allt man kan tänka sig till en gemensam och tydlig läsarmålgrupp, Sveriges alla villahushåll.

Läs och njut!

Effektmedia levererar resultat!

När Villalivet som enda rikstäckande villatidning distribueras exklusivt av PostNord till drygt 2,2 miljoner villaägare så startar vi processer hos läsarna som innebär leadsoptimering och ökad försäljningen till annonsörerna samtidigt som vi bygger kundens varumärke.

Undersökningar visar också på att vi når de konsumtionsstarka, aktiva villaägare och att tidningen sparas länge.

Villalivet gör skillnad!

Marknadsföringsprofessorn Mark Ritson: ”Svenskars besatthet av digitalisering är helt fel”

Ett intressant utlåtande av stjärnprofessorn från Melbourne Business School i senaste analysbrevet från Dagens Media Insikt. Stjärnprofessorn Mark Ritson tycker att svenska marknadsförare är för trendkänsliga för sitt eget bästa.

Att den gamla världens reklammetoder inte längre går att tillämpa är skitsnack, säger Mark Ritson. – Saker förändras, men de har alltid förändrats. Digitaliseringens betydelse för marknadsföringen är överdriven, speciellt i Sverige, säger han vidare.

Läs mer i Dagens Media Insikt vecka 18, om hur Mark Ritson tycker att annonsörer ska investera sina marknadsföringspengar – och om vad han anser är reklamares vanligaste misstag.

Den hittar du här: https://www.dagensmedia.se/marknadsforing/marknadsforing/reklamgurun-svenskars-besatthet-av-digitalisering-ar-helt-fel/

Intervju med Eric Cardell, Försäljnings- och Marknadschef på Willab Garden

Villalivet vill vara en del i våra kunders framgång och bygga långsiktigt partnerskap.

Detta skapas genom att alltid se till kundernas behov och med en stor glädje och passion i det vi gör kombinerat med lång erfarenhet samt produkt- och branschkunskap och rätt kompetens så åstadkommer vi starka kundrelationer på alla nivåer inom olika områden.

Här ger Eric Cardell sin bild av vad som gjort Willab Garden till en ledande aktör inom sitt segment.

Fler nya vänner till Villalivet

I vår majutgåva vill vi hälsa ytterligare några nya vänner välkomna till Villalivet och som har fina erbjudanden till villaägarna. Detta är bland annat Berlings Glas, ErgoSafe, HYR Sverige och Securitas.

- Annons -