I vårt media slipper du våld, droger, vapen, sex och rasism!

Medielandskapet förändras i snabb takt och innehållet i de olika kanalerna skiljer sig avsevärt vilket innebär att den redaktionella miljön blir en viktig faktor för att säkerställa företagens och varumärkenas relevans och trovärdighet.

– Därför skall du välja relevant räckviddsmedia med relevant redaktionell miljö.

När du väljer att marknadsföra dig i någon av Villalivets olika kanaler, oavsett om det avser print eller online så träffar du läsare och besökare som har valt detta utifrån att bli inspirerade och få råd och tips om sitt nästkommande boendeprojekt. Men också för att ta del av våra relevanta annonsörers olika erbjudanden.

Läs också: Villalivet testar: Planteringsjord

I vilken redaktionell miljö vill ert företag synas i för att skapa en trovärdig och starkare relation till er köpmålgrupp? Vi är helt övertygade om att Villalivet kan erbjuda flera olika lösningar som gör er än mer framgångsrika och stärker er position ytterligare på marknaden i ett samarbete tillsammans med oss.

Välkommen till Villalivets juniutgåva!

1

Detta är första halvårets sista utgåva som når alla Sveriges villaägare exklusivt i deras brevlådor den 4-5 juni i en tid då vi har fått sommar i hela Sverige och då många köpbeslut tas inför midsommar och semester.

Det är en utgåva som lever länge, cirka en tredjedel av Villalivets läsare sparar tidningen till nästa utgåva dimper ner i postlådan vilket innebär att att annonsörerna får lång kommunikationstid med våra läsare!

I detta numret av Villalivet bygger vi trädäck och pergola i ett stort gör-det-själv reportage. Vi besöker Ragnar Hansson som hjälper oss med belysning i trädgården och vi uppdaterar våra läsare med hur man skyddar sig mot inbrottstjuvar, vad man skall tänka på när man vill göra skillnad på växthus, orangeri och uterum

Ta också del av våra relevanta kunders marknadsföring & kampanjer. Och mycket, mycket annat..!

Klicka här eller bilden ovan som tar er till den digitala tidningen och ha en underbar läsning.

Samarbetspartner & Helhetsleverantör

Vill du nå alla Sveriges drygt 2,2 miljoner villaägare, en köpstark och renodlad målgrupp? Bra, då är Villalivet rätt mediepartner för dig! I och med Villalivets förvärv (läs mer om det här) av kommunikationsbyrån GoodRace Communication för en kort tid sedan så blir vi en ännu starkare samarbetspartner. Både experter på vår målgrupp och vi kommer ännu närmare våra kunder för att få mest möjliga effekt.

2

Vi blir en helhetsleverantör och kan hålla i hela projekt från framtagning av marknadsföringsmaterial till leverans mot målgruppen med mätbara resultat och tydlig effekt på kampanjerna oavsett kanalval.

Sveriges mysigaste hem – Sveriges förmodligen största tävling 2019!

3

Tävlingen ”Sveriges mysigaste hem” som engagerade nästan 400 000 läsare att rösta på ca 2 500 nominerade bidrag under 2018, fortsätter med rasande fart under 2019 och vi är nu framme och skall redovisa finalisterna i deltävling nr 3.

Gå gärna in på vårt Instagramkonto för att titta på alla fina bidrag och kanske även lägga en röst på ett bidrag?

I vårt nästa nummer som kommer ut den 3 september har vi bland annat ett stort tema med Värme & Energi där vi också har fokus på Fönster & Dörrar.

Deadline för annonsbokning är den 9 augusti och ert tryckfärdiga annonsmaterial behöver vi senast den 13 augusti.

Tveka inte att ta kontakt med oss för att diskutera lösningar. Vi hjälper dig gärna att hitta den mixen som ger bäst effekt för just dig. Vi gör alltid vårt yttersta för att bära fram ert varumärkeslöfte i en miljö som är noga utvald av inspirerande artiklar och med rätt balans av relevanta annonsörer.

Med detta önskar vi dig en trevlig läsning med nya numret och Allt för villalivet.se!

Prenumerera på vårt Nyhetsbrev!

- Annons -

FÖLJ OSS PÅ SOCIALA MEDIER

15,650FöljareGilla
18,944FöljareFölj

Måste läsas

- Annons -
Tävling: Vinn 3st presentkort á 10.000kr från VillaFönsterTävla här!