- Annons -

– Nu tar vi nästa steg.

Förra året var ännu ett rekordår för Villalivet. Med ökad upplaga, fler läsare och fler annonsörer som använder Villalivet i sin mediemix.

Villalivet blir det nya namnet för Villaliv. Namnförändringen är en naturlig utveckling i en situation där företaget växer vidare och blir en tryggare och tydligare leadsgenerator i vårt erbjudande till våra partners.

– Detta innebär att vi förenklar vår kommunikation och förädlar logotypen med vår symbol, hjärtat. Samtidigt som vi förstärker relationer och värdeskapande mer tydligt i våra målgrupper, säger Jonas Natt och Dag, Villalivets Marknadschef.

Villalivet lanseras officiellt i samband med utgivning av första utgåvan 2019 som delas ut 5-6 februari exklusivt till alla Sveriges villahushåll av PostNord inklusive alla “Nej Tackare”.

Liksom i vårt novembernummer så kommer vi att fortsätta lyfta fram “vardagshjältarna” våra läsare för att beröra och engagera mer. Dels i våra artiklar men även på framsidan av tidningen då det gav ett kolossalt starkt genomslag i alla våra olika mediekanaler, fortsätter Jonas Natt och Dag.

Vill du veta mer, kontakta:

Jonas Natt och Dag,
Marknadschef
0733-21 31 60
jonas.nattochdag@villalivet.se

- Annons -